How was school?

Arkillo

The best of both worlds
Reaction score
6
Website
myspace.com
Real musicians don't go to college.
they dont go to learn their instrument, but they go to learn others and other shit, like me.

also, 834.35$ for books for one semister = ridiculous

Jimbo

Member!
Reaction score
11
Website
Visit site
THATS RIGHT I STILL GET FREE BOOKS!

woooooo

Jenny

is ....listed
Reaction score
10
I would quit college if my books cost 900 $. Do you not get yours used? 3 of my classes required the newest edition which is shitty of them my books usually cost like 250-300.

Clearcast

Member!
Reaction score
10
Shit im not too good at reading sheet music, just learnt what i know from watching an being shown by others.. What does music theory involve?

B~E

BattleForums Senior Member
Reaction score
3
Website
Visit site
Shit im not too good at reading sheet music, just learnt what i know from watching an being shown by others.. What does music theory involve?
Maths.

About college books, if you look out for used ones, or the last edition (which is the same as the new one, more often than not), you can get away with it for 200$ or less per semester. I manage that way.

I also manage to be indebted.

@jenny: Excellent use of french. But who taught you to say those kind of things? Some french guy, some summer past?

Arkillo

The best of both worlds
Reaction score
6
Website
myspace.com
Music Theory is basically learning how to write music. Like you learn all kinds of shit in it, that most people don't even realize is in music.

My books cost around 8-900 a semister because the music classes are like 400$ per semister. It's ****ing ridiculous.

Tw@

Hello
Reaction score
2
Think CB told me to wait until the second week of school to buy books, to make sure the teacher actually uses them. I think I will.

B~E

Reaction score
3
Website
Visit site
Think CB told me to wait until the second week of school to buy books, to make sure the teacher actually uses them. I think I will.
Or you can always go ask him about directly, about how much he'll rely on them, if an older edition will do, or if he'll use them at all. This is one of the reason why its important to go at your first class, to clear out those kind of things.

Jenny

is ....listed
Reaction score
10
@jenny: Excellent use of french. But who taught you to say those kind of things? Some french guy, some summer past?

Je ne peux pas parler en français, mais le Français peut parler Jenny.

Tous mes professeurs disent toujours à nous le premier jour si nous exigerons pour le livre ou si les notes sont assez pour passer la classe. Si vous êtes dans une classe de conférence puis les notes tendent à être davantage que nécessaires de passer :blah

Speaker

Premium Member
Reaction score
2

Tous mes professeurs disent toujours à nous le premier jour si nous exigerons pour le livre ou si les notes sont assez pour passer la classe. Si vous êtes dans une classe de conférence puis les notes tendent à être davantage que nécessaires de passer :blah
soo unnecessary

Arkillo

The best of both worlds
Reaction score
6
Website
myspace.com
dont hate cause you cant read it

Arkillo

The best of both worlds
Reaction score
6
Website
myspace.com
i aced spanish without doing any work because i was a senior and my girlfriend was good friensd with the teacher

Arkillo

The best of both worlds
Reaction score
6
Website
myspace.com
german is such a dirty language

Lizardbreath

Former Staff member
Reaction score
0
German is a hardcore language. GOGO NAZIs!

B~E

Reaction score
3
Website
Visit site

En règle générale, dumoins en ce qui concerne l'université ici au Québec, les professeurs insistent pour que les élèves achetent le plus de livres possibles. Je soupçonne que les professeurs, et certainement l'université, en tirent profit. Évidemment au dépend des élèves.

Mais je suis étonné que tu connaisse si bien le français. C'est des cours obligatoires que tu as suivis? Ou c'est strictement par intérêt personel? Parce que le français, même si c'est très beau come langue, est pas mal inutile de nos jours. Quoi que, je me suis toujours fait plaisir de l'apprendre aux autres anyway. =)

Le Français peut parler Jenny? J'ignorais que le Français était aussi mettable, sutout pour une langue. Tu m'en apprend. <3

Et tien, c'est une des choses que j'ai toujours voulus savoir à ton sujet: t'es pas agacé de toute l'attention?

NewPosts

New threads